Související zápas

Nantes - Olymp odveta

Neptunes NANTES  - PVK OLYMP Praha

3 : 0 ( 23, 19, 13)

Rozhodčí : Gonzales Tarabes R. ( eSP) , KNAEPKENS T. ( BEL)

Sestava Nantes :

Karasoy, Rotar, Kurtagic, Mims, Ratahiry, Keene - Giardino

Střídající:

Kakotozafy, Respaut, Davai, Legrand, Jasper

Sestava PLYMP:

Šmídová, Hodanová, Šimáňová, Brancuská, Virtová, Žáková - Dostálová

Střídající:

Brichtová, Vlčková, Pokorná, Doudová

Do Francie vyrážíme v pondělí v časných ranních hodinách - sraz na letišti 05:15 hodin ( to má na starost Lukáš, Ondra a rodiče - Michal odváží tranzita zpět k hale). Odlet v 6:55 do Curychu, odtud ve 13:00 do Nantes. Z letiště odjezd do hotelu, vybalit a zabalit na trénink do haly, který je od  17:00 - 18:30. V hale seznamovací trénink s prostředím, krátké smečování, nahrávky na bod a hra v šestkách. Večeře a s chutí do postelí.

Úterní dopoledne je věnováno hodinovému tréninku - nahrávka na bod všech hráček, podání, příhrávka a útok jednotlivých hráček po přihrávce. Studentky chválím i za chvilku času k učení. Oběd, krátká procházka - káva, porada u videa z domácího utkání - klíčové body pro ÚK a obrana proti jednotlivým hráčkám soupeře. v 17:15 odjezd do haly. Utkání od 20:00 hodin. Příjezd na hotel cca 20:00, večeře o opět hurá do peřin. Realizační tým ochutnávka nedobrého fr. piva, ale dobrého fr. vína.

Středa snídaně, 8:45 odjezd na letiště, Nantes _ Frankfurt - Praha. Po 15 hodině jsme na Ruzyni a hurá domů.

Komentář trenéra:

Šanci na postup jsme ztratili už doma (v Kutné Hoře). Porážka v poměru 3:0 proti silnému soupeři nám příliš šancí nedávala. Přesto jsme utkání rozehráli velmi dobře. Šli jsme do utkání, že nemáme co ztratit - naopak. Že budeme solit podání a maximálně riskovat i v útoku, což se nám částečně dařilo.

Utkání mohlo mít několik podob, buď nás domácí přejedou, nebo budou spoléhat na výsledek v Kutné Hoře a budou mít vlažnější začátek. Druhá varianta se naplňovala. Průběh prvního setu vyznívá pro nás 8:6, 16:14 ( trenér hostů bez TO) dále 20:21, 22:22, v tuto chvíli máme "čapnutou bodovku", ale míč proklouzne Nikče rukama, dostáváme přímý bod z podání, uhrajeme bod "výzvou dobrý x aut" , ale nedokážeme vyrovnat na 24:24, tak prohráváme nejtěsnějším rozdílem první set.

Ve druhém jsme naopak kratší od samého začátku 5:8, 14:16, 15:16, ale 16:21 a 19 :25. V tomto setu hraje dobrou partii dvojice střídajících Míša na nahrávce  a Martina na pozici univerzální hráčky.

Třetí set byl v našem podání nejslabší ze všech pohárových. Brzy prohráváme 8:4, ale i 16:7. Zmatek a chaos. podléháme atmosféře i nepovedené koncovce prvního setu. Výsledek 13:25, ten mrzí nejvíce.

Bloky    OLYMP  5  - Nantes  5

Podání   OLYMP 3 ( 6 zkažených)  - Nantes 8 ( 9 zkažených)

Příjem  OLYMP  38% ( 15%)   - Nantes 52% ( 25%)

ÚTOK    OLYMP  29%     - Nantes 45 %

Nejvíce bodů Hodanová 10.

Pohárové působení pro Olymp končí s bilancí dvou vítězství na půdě "holandského MISTRA", což je potěšitelné, dvou porážek od "viceMISTRA z Francie". Mladší a mladé hráčky získávají zkušenosti k nezaplacení z prostředí zahraničních pohárových zápasů, v konfrontaci s evropskými hráčkami.

Režim máme náročný, ale stejný jako KP Brno, Prostějov, Šelmy a další evropské kluby. Jsme mladé družstvo složené z profesionálek, studentek vysokých škol (3) a studentek středních škol (těch máme v družstvu  celkem šest), náročnost studia, hraní i cestování je velké.

Dnes ve čtvrtek - POSILOVNA , od 18 hod společný trénink v hale, přechod na galovky, a příprava na brněnské ŠELMY. Těm se postup do dalšího kola EP CEV podařil. Šelmy jsou naším sobotním soupeřem v Brně a soupeřem v další fázi Českého poháru.